پدر جمعیت کویر سبز کاشان، خسرو اعتماد درگذشت

وداع با فعال محیط زیست و پدر جمعیت ‌کویر سبز کاشان

خسرو اعتماد - پدر جمعیت کویر سبز کاشان
«خسرو اعتماد» فعال محیط زیست و مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان صبح سوم مردادماه ۱۴۰۳ پس از طی یک دوره بیماری در سن ۷۸ سالگی درگذشت.
این پیشکسوت محیط زیست متولد ۱۱ فروردین ماه ۱۳۲۵ بود که در دوران حیات خود فعالیت‌های ارزشمند پرشماری را در حوزه محیط زیست از خود به یادگار گذاشته است.اعتماد

«خسرو اعتماد» که از فرهنگیان پیشکسوت و «مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان» بود،پس از مدتها مبارزه با بیماری روز چهارشنبه در سن ۷۸ سالگی، با جهان فانی وداع کرد.

اعتماد که در دوران حیات خود فعالیت‌های ارزشمند پرشماری را در حوزه محیط زیست از خود به یادگار گذاشته است و اقدامات صورت گرفته او در کاشان همواره به یادگار می‌ماند.

 

روان‌شاد، خسرو اعتماد در حوزه محیط زیست تلاش‌های بسیار زیادی را انجام داد که طی سال‌های اخیر اگر بخواهیم به مهم‌ترین موضوع و اقدام صورت گرفته از سوی جمعیت کویر سبز کاشان اشاره کنیم هشدار نسبت به ساخت کارخانه سرب در این منطقه بود.

خسرو اعتماد در قالب سازمان مردم‌نهادی که تشکیل داده بود، اقدامات مختلف محیط زیستی نیز انجام می‌داد که کاشت گونه‌های سبز سازگار با محیط زیست منطقه کاشان به مناسبت‌های مختلف از جمله اقدامات صورت گرفته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

پست بعدی

وداع با استاد خسرو اعتماد، پدر محیط زیست کاشان

چ مرداد ۳ , ۱۴۰۳
اعتماد در خانه ابدی آرام گرفت...
وداع با استاد خسرو اعتماد، پدر محیط زیست کاشان